התפקיד שלי:
מעצבת UX המעצבת אפליקציה לארגון חומרי למידה והוראה של מורים.
אחריות:
קיום ראיונות, שרטוט מסכים בנייר ובאופן דיגיטלי, אב טיפוס בחדות נמוכה וגבוהה, ביצוע מחקרי שמישות, תשומת לב לנגישות וביצוע חזרות ותיקונים.
- The designer’s role in the project
- Project goal
- Target audience
- Key challenges or constraints
- Research study details
- Initial design concepts
- Sketches or wireframes
- User testing results
- Mockups or high-fidelity prototypes of final, polished designs
- Conclusion noting what was learned through the design process and possible next steps
המוצר:
יישום המאפשר למורה לארגן את חומרי ההוראה – קישורים, מסמכים וטיפים – במיקום יחסי לציר השנה.
משך הפרויקט:
שנתיים
הבעיה:
להוראה אפקטיבית ומיטבית דרושים חומרי הוראה רבים, מגוונים ומותאמים לקבוצת הלומדים ולמורה. אין 'קלסר' מקוון המאפשר לאחסן את כל אלו ביעילות ובצורה מאורגנת שתאפשר שליפה מהירה בהמשך, או שיתוף.
המטרה:
סדרת פעולות מהירה, יעילה וכייפית לארגון פריטים שקשורים להוראה, תוך הצמדתם לציר תוכנית הלימודים והוספת מידע מטא – איך נעשה שימוש בכל פריט.
בעזרת ראיונות, מפגשים וסקרים חידדתי את הצורך המדויק של המורים. קבוצת רכזי תקשוב בחנה את אב הטיפוס הראשוני, הוסיפה הצעות וחידדה.
קבוצת המשתמשים הראשונה ביססה את את הנחת היסוד לפיה יש צורך בפלטפורמה ייעודית לשיתוף חומרי הערכה, דירוג וארגון שלהם. מורים רבים ציינו שיעדיפו להשתמש במערכת ששומרת את הקרדיט מאשר העברה ברשתות חברתיות קיימות, שיוצרות הצפה ובלגן.
מורים נעזרים בהמון פריטי תוכן, ואין די זמן ליצור את כולם מאפס. לכן עבודת המורה בנויה על שיתוף - קבלה ותרומה.
איתור רכיבים לשיעור דורש תכנון פרטני וגם ראייה רחבה, של ההקשר ביחידה, ולאורך השנה כולה. מצד שני, הרכיבים צריכים להיות גמישים וניתנים להתאמה.
מורים צריכים לארגן הרבה פריטי למידה, בקצב מהיר מאוד, של עשרות שיעורים בשבוע. תהליך הארגון חייב להיות מהיר ויעיל.
חומרי הוראה בדרך כלל נמצאים בבלגן, ובלי לקבל הקשר לתוכנית הלימודים או לרמה להם הם מתאימים.
המורה מארגן פריטים על ציר זמן, מוסיף עליהם מידע מטא ומשתף.
בחירת קובץ, תיעוד דרך השימוש והצמדה למיקום על ציר שנתי
I conducted two rounds of usability studies. Findings from the first study helped guide the designs from wireframes to mockups. The second study used a high-fidelity prototype and revealed what aspects of the mockups needed refining.
Used icons to help make navigation easier
Navigation menu align the standard for screen readers.
Provided a translation button for users from other areas.
Impact:
The users are happy to claim their restrictions, and don’t need to hide their preferences or medical state. Everybody enjoys choosing the ingredients to exclude.
What I learned:
While designing the Food Truck menu, I was curious to see how the raw idea grows. The fact that this is the first UX process I’ve ever passed was another reason to be surprised at new steps that appear along the way. I’m very proud to show a menu that is not ordinary!
Add some real data and recepies and see Feasibility of the app.
Conduct another round of usability studies to validate whether the pain points users experienced have been effectively addressed.
See wether any resturant would like to invest and make that app real.
Thank you for your time reviewing my work on the Food Truck Menu app! If you’d like to see more or get in touch, my contact information is provided below.
מייל: chepti@gmail.com
אתר: chepti.com