אתר ליועצת תזונה

מתישהו הבנתי שאני אחת המעצבנות. כולן סביבי שומרות, מחשבות, מתכננות על כל קלוריה, וכמה מבאס שאני נמצאת שם עם המטבוליזם הזה. לא נולדתי ככה. דווקא כנערה חשבתי על דיאטה ולא ממש הצלחתי. אבל מאז החתונה בעלי הדביק אותי בחילוף חומרים מצוין וכמעט לא יוצא לי לחשוב על מה שאני אוכלת. כמובן שמנסה שיהיה בריא ומזין. אבל אני מעצבנת כי אני לא *חייבת*.

אני? אתר על הרזיה?

ופתאום – לשפץ אתר למישהי שיש לה שליחות מדהימה – ללמד נשים איך ליהנות מהרזיה. איך להצליח להתגבר על חסמים פסיכולוגיים. להיכנס לתזונה בריאה עם כל המשפחה. מלא מלא מתכונים עם תמונות מרהיבות. כיף! 
המשימה היתה מורכבת – לטפל באתר שכבר קיים, פעיל ומלא תוכן איכותי וכניסות, ולעשות לו מתיחת פנים יסודית כך שיהיה יותר יפה = ישדר טוב יותר את האופי של שחר סמיט, בעלת האתר. ויותר אפקטיבי = ימיר יותר כניסות ללידים, שהמבקרות לא ייצאו אחרי מתכון אחד אלא יטיילו, יקראו יצטרפו לרשימת התפוצה השווה.

בירורים

עיקר המורכבות היתה בבירור הרצון המדויק. מה סט הגוונים הנכון, שיהיה גם הרמוני וגם יבליט את החלקים שצריך. איך לחלק את האובייקטים במרחב. כמובן השתמשתי בתוסף אלמנטור כך שלא היינו נעולות על פי תבנית מסויימת, אבל החופש המלא גרם לנו להיות ממש פרפקציוניסטיות. ערכנו ניסויים ובדקנו לאורך זמן כמה וכמה אופציות לדף הבית, לתפריט, ל”קריאה לפעולה” וכן הלאה. 
לאורך הדרך מאוד התרשמתי משחר. יש לה אינטואיציה מאוד חזקה, אישיות שמלאה נתינה ולא מחכה שמשהו יקרה. העצמאית האולטימטיבית. מלאה אנרגיות – מגדלת משפחה ברוכה ומטפחת עסק מצליח, עם סדנאות וליווי ותפוצה פעילה גם במייל וגם בוצפ, מייצרת תוכן באופן שוטף ומשתפת אותו בנדיבות ממש מדהימה. תוך כדי העבודה מולי היא גם מצלמת מוצר דיגיטלי ומנהלת קבוצה של עצמאיות בפייסבוק, ו… גם היא בהריון! הצחיק אותנו לגלות ששתינו מצפות במקביל.

פופאפ

אחד השינויים שעשינו היה החלפת דף נחיתה בפופ-אפ. גולשת שמגיעה לאתר מוזמנת להשאיר פרטים ולקבל מתנה – רשימת קניות בריאה, טיפים להתגבר על מאכלים מפתים. במקום שלחיצה על המתנה תוביל אותה לעמוד נחיתה חדש עם טופס להכנסת הפרטים, בחרנו ליצור חלונית נפתחת – פופ אפ – קומפקטית וחמודה, בלי הרבה מלל. תמונה, טופס וכפתור והיא מקבלת את המתנה, בלי “לעייף” אותה ביציאה מהאתר. כך אחרי מילוי הטופס היא בעצם עדיין איתנו, מטיילת וקוראת עוד מהתוכן של שחר. שינוי קטן במבנה שכבר מוכיח את עצמו – עלייה במספר המצטרפות לרשימה.

לידה

הגענו לישורת האחרונה ממש סמוך לתאריך הלידה. השבועות האחרונים בכובע השכירה שלי לא השאירו מרווח לבניית האתרים. אבל הספקנו! הצלחנו להגיע להרמוניה בדף הבית, ומשם הכל רץ. החלנו את הסגנון על שאר הרכיבים – עמודי הפוסטים, הheader, הfooter ועד לעמודי התוכניות המיוחדות. היה לנו עוד זמן לעבור על הגימורים, לוודא התאמה למובייל, לראות שכל האנימציות עובדות חלק ולא משתבשות. שתינו מתכתבות, מגלות עוד נקודה פה או שם שאפשר לשפר, או שאלה על איך עושים משהו באלמנטור- כי חשוב לשתינו שהיא תדע לטפל באתר בשוטף.
וזהו. ביום חמישי בערב כתבתי לה “מבחינתי סיימנו” עם אייקון מסיבה. 
באמצע הלילה כבר הייתי בחדר לידה! לבריאות ובשעה טובה!
קפצו לבקר: shachar-teva.co.il

מעדכנת:

חודש אחרי שסיימנו, שחר השאירה לי הודעה:
באנליטיקס שמנטר את נתוני האתר יש עלייה מדהימה של 3000% (!) במספר הכניסות. שתינו נדהמנו כי לא עבדנו ישירות על קידום, אלא בעיקר התמקדנו בעיצוב ובהתאמה. מסתבר שהעיצוב משך את הגולשים לעבור לעוד כמה עמודים, אחוז הנטישה ירד באופן משמעותי, וכך הדירוג הכללי של האתר עלה. לפי הבדיקה, האתר של שחר מופיע גבוה יותר גם בתוצאות חיפוש של ביטויים תחרותיים במיוחד. עליה גוררת עליה. הכי אורגני שיש!

עדכון נוסף:

כעבור שנה, שחר העבירה את האתר עיצוב נוסף אצל מעצבת מקצועית. המבנה של האתר, שהצליח כל כך לךהגדיל את ההמרות – נשמר.

מוזמנים לעקוב

עוד בבלוג

כמה זמן לוקח לבנות אתר?

זמן ואיזה מבאס כשפשוט לוקחים לך אותו ההפסדים כשאתר לא מוכן בזמן יש שלבים שעסק עדיין לא חייב שיהיה לו אתר. אבל כשצריך – אין

קרא עוד »

אתר ליועצת זוגיות

נעמה אנסבכר היא יועצת זוגיות, מרצה בחסד ונסיכה באופן כללי.  באתר מוצגים בלוג, סילבוסים להרצאות והצגת השירותים שנעמה מציעה ללקוחותיה. עמוד מיוחד מיועד לסרטונים המושקעים

קרא עוד »

"אין תגובות למאמר" – באמת?

הידעת? חוקרים מבייג’ינג פיתחו מנוע מבוסס בינה מלאכותית שמצליח לכתוב טוקבקים. כלומר- מזינים כתבה או פוסט, והאלגוריתם מפיק תגובות מתאימות לנושא. איכות התגובות נבדקה כמובן

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *